Страницы

Про наш арт-фест









фотограф, організатор Gifty-fest.  

6 червня ми провели свій перший арт-фест на терасі офісу Green Forest. Це був душевний, майже сімейний фестиваль у колі друзів під літнім небом.

Розпочну я свою розповідь з того, як зародилась ідея цього заходу. Цієї весни я вперше побувала в офісі Green Forest на Басейній. Мені дуже сподобався його еко-інтер’єр, особливо тераса, яка у довжину більше 20-ти метрів. У голові одразу з’явилась думка, чому таке чудове місце, досі нами ніяк не облаштоване і не використовується?...

Початковою ідеєю було проведення Дня відкритих дверей для Gifty, але день за днем до неї додавались ще інші. Так, ми вирішили запросити до участі й цікаві проекти, які роблять різні hand made товари, провести кілька творчих майстер-класів. Нам пощастило, адже ми маємо багато талановитих друзів, які одразу погодились взяти участь у цьому івенті.




На арт-фесті був великий стенд Gifty. Усі охочі могли поспілкуватись з нашою командою, побачити новинки, поміряти футболки. На терасі можна було придбати дерев’яні метелики від Woodman, кулінарні скрейтч-мапи від Зітри і роби, дизайнерські листівки від Red wooden Flag, Врятуй Жовтень, Print Studio, унікальну кераміку від Ані Хоменко, солодощі від майстерні Gresko та смачну медову гірчицю від Beerstard.


Смачнющі десерти та напої від кондитерських Bee Bakery та Cakebeeries, підкорили моє серце. Що може бути краще за вершкове морозиво у таку спеку? Або прохолодний цитрусовий лимонад? )



Я встигла заглянути до дівчат на майстер-класи. Скажу чесно, це було дійсно цікаво! Як би не моя місія організатора та прив'язані до цього обов'язки, я б залюбки відвідала кожен з них!



Робити цукерки просто, а з Марго це було ще й весело! Вона знає багато кулінарних секретів, якими охоче ділиться. Спілкуватись з нею - одне задоволення.



Я не перестаю захоплюватися талантом Віти Лопухіної. На її майстер-класі я спробувала писати пером. Зізнаюсь, це не так легко, як мені здавалось. Процес дуже медитативний. Набравши паперу додому, я тепер потроху самостійно вчусь скоропису.




Малювати цікаво і дітям, і дорослим. Але скажіть відверто, давно ви тримали кольорові олівці чи пензлик у руках? Нехай вам не судилося стати великим художником, але малювати для задоволення потрібно! Під час майстер-класу від Ані, дівчата фантазували, мріяли, сміялись і понесли з собою додому чудові малюнки.




Арт-фестиваль став нашим маленький експериментом. Ми дуже дякуємо усім, хто не побоявся спеки та завітав на терасу. Були шалено раді бачити ваші посмішки! А також, дуже вдячні за активну підтримку дівчатам з Green Forest!



Поки не буду розповідати про наші плани, але... to be continued… :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий