Страницы

Інтерв'ю з засновницею Gifty Світланою

Світлана Грибенюк 14 років тому разом зі своїм чоловіком Русланом заснувала мережу шкіл англійської мови Green Forest. Це була знакова подія у їх житті. Яке до цього відношення має Gifty? Ви дізнаєтесь про це, у нашому інтерв'ю! 


Gifty: Як все почалось? Який шлях пройшов магазин за півтора роки свого існування? 

Світлана: Почалося з того, що ми робили корпоративні подарунки для студентів та викладачів школи “Green Forest” і в нас часто запитували, де їх можна придбати. Тож, виникла ідея зробити онлайн-крамничку подарунків у межах сайту Green Forest. Ідея спрацювала, проте мені захотілося розширити її та зробити online-shop, де окрім грінфорестівських молодіжних речей, ми могли б створювати товари у стилі стриманого “Yappi”, гостренького “Yappi Corporate” та наївного “Green Country”. 9 місяців роботи і сайт був готовий.

Перший рік цей проект був таким собі додатком для наших шкіл – зробленим з любов’ю, проте трохи хаотичним, спонтанним, різнокаліберним, дуже доступним і зовсім нерентабельним. За кілька останніх місяців у Gifty сталося багато змін: ми знайшли цінних людей в команду, почали працювати над розвитком та просуванням бренду, відсортували асортимент, залишаючи найкраще, знайшли нових партнерів, які продають наші товари на своїх онлайн на офлайн-майданчиках, взяли участь у декількох ярмарках, розмістили свої полички в багатьох філіях Green Forest, в нас з’явились постійні улюблені клієнти.

Gifty: Що означає Inspiring Gifty? Розкажи про слоган магазину. 

Світлана: Речі, які надихають. Звичайно, це трохи узагальнений слоган, адже когось надихають штучні квіти, котики і леопардові мотиви, а когось зовсім інше... Мене особисто надихають речі, які роблять наші дизайнери. Я можу годинами милуватися листівкою Даші Левчук, на якій написано одне слово - Enjoy. Вона ідеальна. Подивись, на ній немає нічого, щоб порушило гармонію лінії. Мене надихає лаконічність, простота, витриманість, художність, ідейність малюнків. Наші клієнти – це люди, яких надихає те саме.

Gifty: В чому особливість формату цього магазину? 

Світлана: Є купа інтернет-магазинів які продають подарунки, переважно зроблених у Китаї, завезеного великими партіями для масового клієнта. Особисто мені, дуже важко знайти в цьому асортименті те, що мене зачепить. Є пару класних магазинів, які мені до душі (наприклад Chiken Art, Butlers, Décor el Home), але, переважно, це імпортні речі з доволі високою ціною. Є також деякі цікаві українські бренди з вузькою спеціалізацією – лише футболки, лише шкарпетки, лише блокноти, лише листівки і т.д.

Відмінність Gifty в тому, щоб ми створюємо лінійку товарів, які можна поєднувати між собою. Наприклад, можна придбати подарунковий набір, в який входить блокнот, футболка, чашка або сумка, - все буде в одному стилі, з певним меседжем.



Якщо детальніше, я для себе виділяю декілька відмінностей та переваг Gifty:

  • Дизайн. Для тих, хто цінує простоту, художність, сенс. 
  • Лінійка товарів. Можливість комбінувати, купувати подарункові набори. 
  • Ексклюзивність, не масовість. Ми друкуємо невеликі партії 50-150 штук і ніколи не повертаємось до попередніх, як би нам вони не подобались. Виключенням стала лише сумка та чашка I love Ukraine, які й досі є нашим хітом. 
  • Доступність. Ми зберігаємо демократичні ціни. 
  • Економія на доставці. Ми пропонуємо кур’єрську доставку або самовивіз з 11 філій мережі шкіл родини Green Forest, Green Country, Yappi таYappi Corporate
Gifty: Розкажи у двох словах про команду, яка працює над цим проектом. 

Світлана: У двох словах це зробити складно. Це дизайнери – всі вони працюють в нашій міні-студії або свого часу тут працювали. Мені важко будувати співпрацю з фрілансерами, - людьми, яких я не знаю, не відчуваю і не довіряю їхньому смаку на 100%. Я дуже ціную людей, яких мені пощастило знайти - Машу Яснікову, Дашу Левчук, Віту Лопухіну, Аню Терпіло, Владу Сошкіну, Женю Гайдамаку. Кожна з них – це бренд. Вони не вміють робити погані речі. Маша розробляла сайт і підтримувала мене з перших днів існування Gifty.

Також, це Дарина Миронець – яка займається маркетингом і вболіває за ріст Gifty не менше за мене, хоча працює тут не давно. Найбільше я ціную її за системність, якої мені часто не вистачає.

Це Катя Кравчук, без якої Gifty і не існувало б, адже на ній до недавнього часу лежало більшість поточної роботи. Ще нещодавно ми знайшли Наталку, яка тепер займається всіма замовленнями.

Gifty: Плани. Що чекати від Gifty? 

Світлана: В найближчих планах в нас зміна сайту – новий дизайн буде більш сучасним та адаптованим під мобільні пристрої. Напевне, ви помітили, що нещодавно ми змінили лого, упаковку та іншу поліграфію. Готуємо осінньо-зимову колекцію, в якій будуть цікаві планери та кулінарні блокноти. Плануємо виходити за межі України в рамках міжнародних платформ для продажів, і, звісно, розширювати коло наших клієнтів в Україні.

Gifty: Розкажи трохи про себе та свою родину, хоббі, захоплення. 

Світлана: Сім’я та робочі справи в мене переплетені дуже щільно, адже в нас сімейний бізнес. Наша перша дитина - “Green Forest”. Проект, яким я дуже пишаюсь, адже це одна з найбільших шкіл в Україні, що сьогодні з “братами” (Green Country, Yappi та Yappi Corporate) одночасно навчає близько 5000 студентів. Він особливий для нас ще тому, що був створений фактично з нуля, зі стартового капіталу 100$, 20 студентів та першого офісу-класу у студентському гуртожитку, в якому ми жили з Русланом.



У процесі розвитку нашого бізнесу з’являлися і реальні діти - три хлопчика. Хоча в пологовий будинок народжувати я, зазвичай, ходила прямо з офісу, з ноутом і робочими файлами. Я досі не знаю, що таке по-справжньому бути у декреті. Поява молодшого Ореста майже співпала з народженням Gifty. Зараз 70% мого робочого часу займає Green Forest та інші проекти, 30% часу – Gifty, але на нього припадає велика частина мого не робочого, нічного та ранкового життя. Нещодавно я запитала в дітей, чи знають вони де я працюю, виявилося, що “продаю фотки в інтернеті”, адже вони були першими моделями для реклами наших товарів (за цукерки).



Gifty – це моє хоббі і найбільше захоплення, якому я віддаю багато сил, енергії та сімейного бюджету. Загалом, я щаслива, бо бачу як росте все, що ми започатковуємо, а ще тому, що ніколи не працювала, адже справа, яку робиш з бажанням, не є роботою.

Дякуємо Світлані за таку детальну та цікаву розповідь!

Інтерв'ю підготувала Дарина Миронець
Фото з архіву Світлани та Руслана

Комментариев нет:

Отправить комментарий