Страницы

Лайфхак по організації робочого столу

Вчені з’ясували, що у середньому людина втрачає близько години часу через безлад на столі, дратується, через те, що не може щось знайти. Вам це знаймо? Тоді кілька порад від нас, як зробити своє життя простішим та впорядкованішим:

1. Використовуйте канцтовари раціонально. Навряд, вам дійсно потрібно 10 ручок одразу. Сховайте не потрібне у шухлядку.

2. Особисті речі, такі як фотографії, статуетки, листівки, звісно, можуть бути на робочому столі, але їх не повинно бути багато. Залиште лише найдорожчі.

3. Не тримайте на столі речі, які не стосуються роботи, яку ви виконуєте в цей момент. Покладіть документи та інші матеріали в папки, шухляди.

4. Замість купи папірців розкиданих по столу, використовуйте набір стікерів, які розташовані у одному місці. Наприклад такі, як представлені у нашій крамничці: http://goo.gl/U6Xdz8 

5. Нехай стане вашою звичкою прибирання на столі щодня перед тим, як піти з роботи. Економія часу та гарний настрій наступного дня гарантовані.

Знаєте ще якісь лайфхаки? Діліться коментарями :)


Комментариев нет:

Отправить комментарий