Страницы

Про наш Cook book!

Привіт! Мене звати Дарина, я автор кулінарного блокноту Gifty.



Cook book народився з моєї любові до приготування страв. Я багато часу проводжу на кухні, влаштовую вечірки для друзів, а коли подорожую, то разом зі своїм чоловіком обов’язково заглядаю у місцеві кафе та ресторани і, звісно ж, у мене зібралась своя колекція рецептів.

Я давно шукала кулінарний блокнот, як би відповідав моїм смакам та потребам - був би зручного формату, з гарним дизайном і ні в чому мене не обмежував. Адже більшість блокнотів, які я бачила раніше, були з поділом на розділи, що не дуже зручно, адже не всі з них я хотіла заповнювати, сторінки пустували.



Стандарті блокноти часто мають багато зайвої не актуальної інформації, яку у парку кліків можна знайти в інтернеті. Тож я не відмовилась від шансу створити свій власний ідеальний cook book :) 

Чим він відрізняється від інших? По-перше форматом, це блокнот який можна взяти з собою на прогулянку, у подорож. Він не важкий та компактний. Тут є сторінки для планування вечірки та складання списку покупок, які не потрібно писати десь окремо, беріть блокнот з собою на ринок чи у супермаркет.

Класичні базові рецепти, які ви у ньому знайдете, - це кулінарна шпаргалка. Наприклад, я обожнюю готувати пироги з пісочним тістом, але вічно забуваю скільки інгредієнтів і у якій послідовності потрібно додавати. Рецепти не мають на меті вас навчити готувати, це не повноцінні страви, це основа, яка завжди під рукою.

Я пропоную вам спробувати планувати меню на тиждень - це цікаво, економить час у будні дні, адже купивши продукти на вихідних, вам не потрібно зайвий раз бігати у маркет. Я підрахувала, що для моєї родини це ще й заощаджує кошти.

В кишеню блокноту ми вклали спеціальні наклейки, завдяки яким ви можете поділити блокнот на розділи, виділити улюблені, родинні, власні рецепти. Ми вас ні в чому не обмежуємо і пропонуємо підійти до заповнення Cook book творчо :)

Я дуже люблю цей блокнот і кулінарію, сподіваюсь, полюбите і ви :)





Замовити блокнот можна ТУТ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий